Mica publicitate in ziarele locale

Ati publicat vreodata un anunt la mica publicitate? 

Cei mai multi dintre voi probabil ca da, insa eu nu am publicat niciodata un astfel de anunt. Stiu ca nu este mare scofala, iar eu vreau sa pun un anunt de genul acesta de ceva vreme dar pur si simplu nu am timp sau drum pe acolo. Sunt convins ca un anunt de genul acesta 
mi-ar ajuta intr-o oarecare masura afacerea, insa ce ar trebui sa fac? Doar sa intru in acel biro, sa astept la o coada de cativa oameni si sa-i spun direct " Vreau sa pun un anunt la mica publicitate in ziarul vostru."

Suntem in anul 2015, in era tehnologiei care avanseaza cu viteza luminii, mi se pare mult prea istorica toata treaba asta cu mersul la un birou pentru a publica un anunt de acest gen. 

Spre surprinderea mea, la o mica cautare pe prietenasul nostru Google cel de toate zilele am gasit exact ceea ce cautam. Eu doream sa public niste anunturi in ziarul 'Glasul Maramuresului' , insa fara a fi nevoit sa pierd timpul pe la mai stiu eu ce birouri. Fara nicio problema am gasit online solutia.

Pe acest ziar cu Anunturi in ziare locale este posibil sa public cate anunturi la mica publicitate doresc, cand vreau si cum vreau. Nu trebuie sa mai pierd timp pe la birouri, inghesuit pe la cozi. Pot sa fac asta de acasa, din pat, stand comod, rapid si sigur, in orice ziar local din Romania. Sincer, nu pot sa cred ca de cand a aparut internetul in tara noastra, nimeni nu s-a gandit la ideea asta pana acum.

Demersul publicarii anuntului este unul foarte simplu. Trebuie doar sa intrati la ei pe site, alegeti de pe harta Romaniei zona ziarului local in care doriti sa publicati anuntul, dupa aceea va algeti ziarul in care anuntul dumneavoastra va apara, iar mai apoi apasati butonul de "Publica ACUM". Usor si simplu, va setati informatiile despre anunt si gata. Un procesc care dureaza mai putin de 5 minute.

Daca inca tot aveti dificultati voi atasa mai jos niste imagini, care poate va vor fi putin de folos:






Atentie, daca ati ajuns pana la pasul din imaginea de mai sus, acolo veti gasi acel "Ghid de publicat...", el va putea sa va raspunda la orice intrebare ati avea in legatura cu publicarea.



Dupa ce ati trecut si de pasul amintit in ultima imaginea, apasati 'Calculeaza' iar tot ceea ce trebuie sa mai faceti este sa platit si sa va bucurati de timpul castigat datorita acestei platforme online.


Share on Google Plus

About Unknown

0 comentarii:

Post a Comment